Tvorba vzdělávacího programu eAukční specialista a vzdělávání lektorů
  Informační stránky a dokumentace projektu č. CZ.1.07/3.2.07/02.0072 v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost




V období realizace (r. 2011-2012) a udržitelnosti (r. 2013-2017) projektu Tvorba vzdělávacího programu eAukční specialista a vzdělávání lektorů jsou pro odborníky z cílových skupin veřejného i privátního sektoru připravovány odborné kurzy a semináře (edukativní program eAukční specialista) zaměřující se na problematiku e-aukcí v nákupní praxi firem a jejich možné využití u veřejných zakázek. Kurzy jsou uzavřeny certifikačními testy.

Přehled nabízených vzdělávacích akcí pro rok 2013 věnujících se tématům e-commerce a eAukcím naleznete níže.

Náhled informačního letáku pro zájemce o účast na odborných kurzech eAukční specialista naleznete zde.


VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY V ROCE 2014

KURZY „Lektor eAukčního vyjednávání“

I. odborný kurz - „Lektor eAukčního vyjednávání“ - INSTITUCE

Termín: 1. část: 4. - 6. 06. 2014, 2. část: 11. - 13. 06. 2014
Místo: Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, sídlo společnosti Sentinet s.r.o.
(3. patro)
Délka kurzu: 2 x 3 dny (celkem 6 dní, cca 48 hod.) Kurz bude probíhat od 9:00 hod. do 16:30 hod.
(8:45 – 9:00 prezentace účastníků).
Cena: 3 900,- Kč/osoba, 1 900,- Kč/osoba pro uživatele sw PROebiz
Cena certifikátu: 1 000,- Kč/osoba
(Pozn. Ceny jsou uvedeny bez DPH.)

Program kurzu ke stažení zde

Informace k přihlašování:
K účasti na tomto semináři se můžete přihlásit zde.
Poté obdržíte e-mailem potvrzení registrace a informace k úhradě poplatku.

II. odborný kurz - „Lektor eAukčního vyjednávání“ - FIRMY

Termín: 1. část: 3. - 5. 9. 2014, 2. část: 10. - 12. 9. 2014
Místo: Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, sídlo společnosti Sentinet s.r.o.
(3. patro)
Délka kurzu: 3 x 2 dny (celkem 6 dní, cca 48 hod.) Kurz bude probíhat od 9:00 hod. do 16:30 hod.
(8:45 – 9:00 prezentace účastníků).
Cena: 5 900,- Kč/osoba, 2 900,- Kč/osoba pro uživatele sw PROebiz
Cena certifikátu: 1 000,- Kč/osoba
(Pozn. Ceny jsou uvedeny bez DPH.)

Program kurzu ke stažení zde

Informace k přihlašování:
K účasti na tomto semináři se můžete přihlásit zde.
Poté obdržíte e-mailem potvrzení registrace a informace k úhradě poplatku.

Popis kurzu:
Kurz obsahuje jednotlivé moduly komplexního vzdělávacího programu eAukční specialista (eAukční základy, eAukce a služby, eAukce a investiční zakázky, eAukce a zákon 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, Dodavatelský marketing), dále pak semináře na Prezentační a lektorské dovednosti.

- zvýšení kompetence pro přípravu a vedení tréninku, komunikace a koučinku
- zvýšení statutu, uplatnitelnosti a získání větší konkurenceschopnosti na trhu práce
- získání certifikátu „Lektor eAukčního vyjednávání“ (platnost 1 rok od data vydání)
- pravidelné doškolovací kurzy a workshopy pro absolventy (návazný každoroční cyklus kurzů)
- možnost lektorského uplatnění absolventů kurzu (spolupráce se společností Sentinet s.r.o.)

Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je minimálně 80% účast a splnění zadání v průběhu kurzu.

Min. vstupní kvalifikační požadavky:
Praxe v oblasti elektronického nakupování, znalost MS Office, příslušné legislativy, obchodního a občanského zákoníku.

Bližší informace:
Lenka Pavlíková
tel.: +420 597 587 100
e-mail: pavlikova@proebiz.com.


VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY V ROCE 2013

Seminář vzdělávacího programu „eAukční specialista“

Téma: Nákup jako management dodavatelů
Termíny a místa:
  • středa 25.09.2013, Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava
Cena: 1800,- Kč bez DPH
  900,- Kč bez DPH pro členy APUeN, ČMS a uživatele PROe.biz

V ceně semináře je zahrnuto celodenní občerstvení.

Přednáší: Martin Wiederman

Nákup jako management dodavatelů
výběr dodavatelů, hodnocení dodavatelů, seznam dodavatelů, cíle a prostředky, výběr dodavatelů dle zvolených kriterií, hodnocení dodavatelů: jak často dodavatele hodnotit, návrh kritérií a způsobu hodnocení dodavatelů, seznam dodavatelů a práce s ním, black list

Seminář je zaměřen na problematiku vyjednávání s dodavateli, pravidla komunikace v rámci dodavatelského řetězce, analýzu dodavatelských vztahů. Je určen pracovníkům obchodních oddělení komerčních firem, stejně tak jako zaměstnancům veřejné správy. Uskuteční se za účasti předních odborníků na toto téma a jeho cílem je rozšíření znalostí účastníků o základy manažerských kategorií práce s dodavateli.

Informace k přihlašování:
K účasti na tomto semináři se můžete přihlásit zde.
Poté obdržíte e-mailem potvrzení registrace a informace k úhradě poplatku.

Bližší informace:
Miroslava Horáková, tel.: +420 725 099 925, e-mail: horakova@proe.biz.

Při nedostatečném počtu přihlášených účastníků si vyhrazujeme právo seminář zrušit, či přesunout na jiný termín, a to nejpozději 48 hodin před jeho zahájením.

Odborný kurz „Lektor eAukčního vyjednávání“

Téma: Lektor dalšího vzdělávání pro oblast e-aukcí
Termín: 6 denní - 3x2 dny (28. - 29. 11., 5. - 6. 12., 12. - 13. 12. 2013), 9:00 – 14:30 hod.
Místo konání: Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava
Cena: 9 000,- Kč/osoba, 2 900,- Kč/osoba pro uživatele sw PROe.biz
Cena certifikátu: 1 000,- Kč/osoba
(Pozn. Ceny jsou uvedeny bez DPH.)

Popis kurzu:
Kurz obsahuje jednotlivé moduly komplexního vzdělávacího programu e-Aukční specialista (eAukční základy, e-Aukce a služby, e-Aukce a investiční zakázky, eAukce a zákon 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, Dodavatelský marketing), dále pak semináře na Prezentační a lektorské dovednosti.

- zvýšení kompetence pro přípravu a vedení tréninku, komunikace a koučinku
- zvýšení statutu, uplatnitelnosti a získání větší konkurenceschopnosti na trhu práce
- získání certifikátu „Lektor eAukčního vyjednávání“ (platnost 2 roky od data vydání)
- pravidelné doškolovací kurzy a workshopy pro absolventy (návazný každoroční cyklus kurzů
- možnost lektorského uplatnění absolventů kurzu (spolupráce se společností Sentinet s.r.o.)

Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je minimálně 80% účast a splnění zadání v průběhu kurzu.

Min. vstupní kvalifikační požadavky:
Praxe v oblasti elektronického nakupování, znalost MS Office, příslušné legislativy, obchodního a občanského zákoníku.

Informace k přihlašování:
K účasti na tomto semináři se můžete přihlásit zde.
Poté obdržíte e-mailem potvrzení registrace a informace k úhradě poplatku.

Bližší informace:
Bc. Ivana Petříková, tel.: +420 725 022, e-mail: petrikova@proe.biz.


VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY V ROCE 2012

V lednu, březnu a květnu 2012 proběhly 1denní pilotní kurzy, které měly za úkol prověřit kvalitu vytvořených edukativních materiálů týkající se problematiky elektronického nákupu (e-aukcí). Ve 2. polovině roku 2012 (v září a listopadu) následovaly dva 6 denní odborné kurzy „Lektor eAukčního vyjednávání“.

Podmínkou účasti bylo splnění vstupních kvalifikačních požadavků a příslušnost k vybranému území MSK. Účast na pilotních lektorských kurzech, stejně tak na odborných kurzech Lektor e-aukčního vyjednávání, byla nezpoplatněna. Náklady na realizaci kurzů byly uhrazeny z prostředků přidělené grantové dotace prostřednictvím Operačního programu pro konkurenceschopnost (spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky).


PILOTNÍ KURZY VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU „eAukční specialista“


I. pilotní kurz – eAukce na služby
Termín: čtvrtek 26. ledna 2012
Místo: Městský úřad Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál
Počet účastníků: 15
Popis kurzu: Odborný kurz je zaměřen na problematiku veřejných soutěží na služeb a je určen pracovníkům krajských, městských a obecních úřadů, členům jejich zastupitelstev a zaměstnancům obchodních oddělení zdravotnických zařízení na území okresu Bruntál.

Náhled pozvánky zde
Fotografie z kurzu naleznete zde.

II. pilotní kurz – eAukce na investiční zakázky
Termín: středa 21. března 2012
Místo: Audiovizuální sál Městské knihovny Havířov (3. patro - oddělení hudby a umění), ul. Svornosti 86/2, 736 01 Havířov - Podlesí (křídlo budovy "G" Magistrátu města Havířova)
Počet účastníků: 15
Popis kurzu: Odborný kurz je zaměřen na problematiku veřejných soutěží na investiční zakázky. Je určen pracovníkům krajských, městských a obecních úřadů, členům jejich zastupitelstev a zaměstnancům obchodních oddělení zdravotnických zařízení na území okresů Nový Jičín, Frýdek-Místek a Karviná.

Náhled pozvánky zde
Fotografie z kurzu naleznete zde.

III. pilotní kurz – eAukce a zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Termín: čtvrtek 31.května 2012
Místo: : Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, sídlo společnosti Sentinet s.r.o. (3. patro)
Počet účastníků: 15
Délka kurzu: 1 denní (cca 8 hod.)
Popis kurzu: Odborný kurz je zaměřen na problematiku veřejných soutěží v režimu zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Je určen pracovníkům odpovědným za výběrová řízení v krajských, městských a obecních úřadech, členům jejich zastupitelstev a zaměstnancům obchodních oddělení zdravotnických zařízení na území Moravskoslezského kraje

Náhled pozvánky zde
Fotografie z kurzu naleznete zde.

Absolventi kurzů I. – III. obdrží studijní materiály, a to jak v tištěné, tak v elektronické podobě (CD – ROM) spolu s osvědčením o úspěšném absolvování kurzu.


KURZY „Lektor eAukčního vyjednávání“

V měsíci září a listopadu 2012 proběhly odborné kurzy „Lektor eAukčního vyjednávání“. Kurzy obsahovaly 5 vzdělávacích modulů viz. záložka Popis modulů.

I. odborný kurz - „Lektor eAukčního vyjednávání“
Termín: 1. část: 26. - 27. 09. 2012, 2. část: 04. - 05. 10. 2012, 3. část: 11. - 12. 10. 2012
Místo: Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, sídlo společnosti Sentinet s.r.o. (3. patro)
Počet účastníků: 8
Délka kurzu: 3 x 2 dny (celkem 6 dní, cca 48 hod.), vždy ve čtvrtek a v pátek (pouze z důvodu státního svátku 28. 9. 2012 změna na středu a čtvrtek)
Kurz bude probíhat vždy od 9:00 hod. do 16:00 hod. (8:45 – 9:00 prezentace účastníků).

Program kurzu ke stažení zde
Fotografie z kurzu naleznete zde.

II. odborný kurz - „Lektor eAukčního vyjednávání“
Termín: 1. část: 15. - 16. 11. 2012, 2. část: 22. - 23. 11. 2012, 3. část: 29. - 30. 11. 2012
Místo: Masarykovo nám. 33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, sídlo společnosti Sentinet s.r.o. (3. patro)
Počet účastníků: 8
Délka kurzu: 3 x 2 dny (celkem 6 dní, cca 48 hod.), vždy ve čtvrtek a v pátek
Kurz bude probíhat vždy od 9:00 hod. do 16:00 hod. (8:45 – 9:00 prezentace účastníků).

Program kurzu ke stažení zde
Fotografie z kurzu naleznete zde.

Popis kurzu:Odborný kurz je zaměřen na problematiku vzdělávání v oblasti e-aukcí, zvyšování odbornosti a dovedností lektorů dalšího v této sféře (např. teorie e-aukcí a dodavatelský marketing, prezentační dovednosti, andragogika, e-learning a praktická cvičení s e-aukčním softwarem). Je určen všem zájemcům z řad pracovníků krajských, městských a obecních úřadů, zaměstnancům obchodních oddělení zdravotnických zařízení, pracovníkům nákupních oddělení komerčních firem na území Moravskoslezského kraje.

Vstupní kvalifikační požadavky:praxe v oblasti elektronického nakupování, znalost MS Office, příslušné legislativy, obchodního a občanského zákoníku. Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je minimálně 80% účast a splnění zadání v průběhu kurzu. Absolventi kurzu získají certifikát “ Lektor eAukčního vyjednávání” a vytvořené učební materiály.